Actievelingng - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Manouk Jill Benjamin - WaarBenJij.nu Actievelingng - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Manouk Jill Benjamin - WaarBenJij.nu

Actievelingng

Blijf op de hoogte en volg Manouk Jill

12 Mei 2015 | Indonesië, Balikpapan

Afgelopen dagen mega veel gedaan met een local die me naar de typisch Balinese plekken bracht. Naar tempels geweest, een typisch ouderwets balihuis bekeken, een Balinese straat van stenen, baliks en zilver bekeken.
Ook aangekomen in nieuw hostel zaterdag waarin ik weer veel nieuwe mensen heb leren kennen.
Ook ben ik toch wel trots op mezelf dat ik naast het eten en de culturele dingen ook nog wat intensiefs ben gaan doen.
Zo ben ik bijvoorbeeld met een meisje van het hostel een wandeltocht van 5 uur gaan maken door de rijstvelden en langs de mooiste rivier ooit. Nooit verwacht dat zo'n drukke stad ook zo dichtbij zo'n stille groene omgeving had.
Zo dacht ik dat ik met 5 uur lang door 30 graden klimmen wel het zwaarste had gehad, maar nee.
De dag erna werd ik namelijk opgehaald om 2 uur snachts om een vulkaan te beklimmen. Wauw 2 uur lang stijl omhoog via losse stenen, hoge stappen en uiteindelijk bizar los dik zand. Uiteindelijk bovenaan was het het waard, want ik heb toch wel weer een mooie zonsopgang gezien. Ook de terugweg een heavy omweg genomen samen met de gids en onze groep.
Vandaag naar het Monkey forest geweest en daar de meest schattige, maar ook meest brutale apen gezien. Zo stelen ze alles van je en zodra je iets niet geeft vallen ze je zo aan.
Wel eentje op me hoofd gehad die mij gelukkig niks deed haha.
Ook vandaag nog, jaja je leest het goed, naar een sportschool geweest om me conditie voor de kikarun een beetje goed te houden haha.

Voor de rest ben ik lekker aan het eten, drinken en nieuwe vrienden aan het maken :)

  • 15 Mei 2015 - 16:53

    Wendy :

    Wow Manouk wat ontzettend gaaf om te lezen wat je allemaal meemaakt!!! Geniet lekker verder!! Liefs

  • 16 Mei 2015 - 05:20

    L. Magdalena:

    geweldig Manouk, wat je alles op Bali kan mee maken, geniet er maar en blijft voorzichtig.
    Veel liefs van ons

  • 18 Mei 2015 - 08:40

    Esmee :

    Wauw!! Super dat je het zo naar je zin hebt mop!! Toch wel stiekem jaloers wat je allemaal meemaakt, dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manouk Jill

Hier geef ik updates van mijn reis in Bali

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 7814

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 03 Juni 2015

Mijn eerste reis naar Bali

Landen bezocht: