Gili air, nusa lembongan - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Manouk Jill Benjamin - WaarBenJij.nu Gili air, nusa lembongan - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Manouk Jill Benjamin - WaarBenJij.nu

Gili air, nusa lembongan

Blijf op de hoogte en volg Manouk Jill

24 Mei 2015 | Indonesië, Gili Air

Na het ontbijt zijn we het eiland een beetje gaan verkennen. Zo kwamen we een folder tegen voor een strandfeest die avond. Eigenlijk waren we weg van gili t naar gili air om te relaxen, maar dit klonk wel leuk en dat was het ook. Feest was heel anders dan op gili t. Er waren goeie dj's en heel ander publiek. Ook weer leuk om mee te maken.
Die vrijdag heb ik afscheid genomen van de anderen en ben ik vertrokken naar een nusa lembongan, een eiland dat bij bali hoort.
Het eiland is niet groot maar een scooter huren is wel gemakkelijk. Zo heb ik dus een scooter voor twee dagen gehuurd bij m'n homestay. Wat verschrikkelijk rijden was dat in de avond na het diner voor deze held op sokken als het gaat om scooterrijden. Geen enkele weg is verlicht en overal in de weg zitten gaten. Gelukkig ging het al stukken beter toen ik de volgende dag tijdens daglicht het eiland ben gaan verkennen. Het eiland zelf was niet zo heel boeiend, maar prima voor twee dagen even relaxen. Ook ben ik de brug overgestoken naar een ander eiland ernaast. Mooie plekken gezien, maar verder ook weinig te doen.
In de middag weer afgesproken en wat gegeten en nog naar het strand gegaan. Bij dit strand waren mega hoge golven die mij ook even heel leuk alle kanten opgooide haha. Daar heb ik wel even een mooi sneetje aan overgehouden.
Eind van de dag zijn we naar een plek gegaan om genietend van een cocktail de zonsondergang te zien. Daarna zijn we naar een open air bioscoop geweest in de buurt. Best leuk om dat een keer mee te maken.

En dan komen we alweer aan bij vandaag. Ik zit te wachten op m'n boot richting sanur, waar ik twee dagen zal verblijven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manouk Jill

Hier geef ik updates van mijn reis in Bali

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 7792

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 03 Juni 2015

Mijn eerste reis naar Bali

Landen bezocht: