Aangekomen in bali - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Manouk Jill Benjamin - WaarBenJij.nu Aangekomen in bali - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Manouk Jill Benjamin - WaarBenJij.nu

Aangekomen in bali

Blijf op de hoogte en volg Manouk Jill

05 Mei 2015 | Indonesië, Balikpapan

na 16 uur vliegen, kan ik blij zeggen dat ik veilig in bali ben aangekomen.
M'n eerste challenge. Op zoek naar 1 van de 100 Balinezen met een bordje opzoek naar het bordje met mijn naam. Al moet ik zeggen dat het me best goed af ging en ik binnen 3 minuten mijn 'mannetje' had gevonden.
Dit mannetje heeft me met alle liefde naar de plek van m'n eerste drie overnachtingen gebracht. Niet veilig, maar ik kwam er.
Jeetje mina. Wat rijden die Balinezen als debielen. Kris kras door elkaar en de scooters schieten ook nog tussendoor. Een toeter hier en daar en een doorgetrokken streep, wat betekent dat?
Waar ik wel van schrok was een meisje van zo'n 10 jaar dat over de straat liep tussen de auto's te bedelen voor geld.
Dit meisje vond het leuk om mij een hart aanval te bezorgen door naast de auto tegen m'n raam aan te staan toen we stil stonden. Thanks for that girl!
Het hotel ziet er netjes uit en over de klantvriendelijkheid van Balinezen kan ik zeker niet klagen. Wat een lieve mensen.
Ik heb alleen beneden wifi dus zit nu in een 'woonkamer'. Naast mij zitten denk ik Balinezen die hier ook op vakantie zijn. Ze vinden het geweldig dat ik uit Nederland kom en vroegen om een foto met hun kinderen. Natuurlijk kon ik het ook niet laten hun om een foto te vragen.
Ik vroeg aan de mensen of Manouk ook echt vogel betekende aangezien ik dat wel eens hoorde. Helaas werd ik gecorrigeerd en vertelde ze dat het kip betekend. Drankje pap en mam ;)
Verder is het heerlijk warm hier en is een lange broek niet van toepassing ;)
Nou ik ga weer naar m'n kamer en slaaplekker alvast x

  • 06 Mei 2015 - 21:56

    Anne :

    Klinkt goed lekker kippetje!

Tags: Bali, travel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manouk Jill

Hier geef ik updates van mijn reis in Bali

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 7794

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 03 Juni 2015

Mijn eerste reis naar Bali

Landen bezocht: