Klaar om te gaan - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Manouk Jill Benjamin - WaarBenJij.nu Klaar om te gaan - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Manouk Jill Benjamin - WaarBenJij.nu

Klaar om te gaan

Blijf op de hoogte en volg Manouk Jill

04 Mei 2015 | Indonesië, Balikpapan

Na een hele ochtend zeker de helft van m'n spullen te hebben moeten halveren kon ik eindelijk m'n backpack dichtkrijgen.
Ik vraag me af hoe ik een maand moet overleven met zo weinig spullen, maar goed dat doet iedereen dus dat moet mij ook wel lukken.
Nog de laatste spullen gecheckt en nu onderweg naar het vliegveld om daar nog gezellig met mama, papa, Christine en zussie wat te drinken.
Een gezonde spanning is aanwezig, maar voor de rest vrij relaxed. Ik heb er zin in! De reis naar Bali is begonnen!!
Ik probeer af en toe even een update erop te zetten voor jullie zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten.
Nou ik ga richting Schiphol en mezelf mentaal voorbereiden voor de vlucht van 16 uur..

Tags: Bali, trip, backpacken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manouk Jill

Hier geef ik updates van mijn reis in Bali

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 7795

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 03 Juni 2015

Mijn eerste reis naar Bali

Landen bezocht: